torsdag 13 september 2012

Uppdatering av Facebooksida!

Nu har jag uppdaterat lite på Facebooksidan med priser och ett dokument om hur det går till att köpa smycken om någon skulle vara intresserad! Anteckningen hittar ni här. =) Planen här näst är att fixa bilder på alla pärlor och trådar som jag har, så att ni får veta vad som finns om ni skulle vilja ha ett smycke med någon speciell pärla, tråd eller mönster!

Har fundering på att dra till Rusta och köpa garn, tänkte prova att göra armband av garn och se hur det blir! Kanske bli pannkaka av allt ihop! Ska även knalla ner till stan och leta efter lite olika saker man kan använda till smycketillverkning!Endast fantasin sätter gränser och fantasi har jag i överflöd!! Livsfarligt för mig att sätta sig på tradera för att kolla på pärlor! Jag blir helt fast och helt såld på allt jag hittar! Ujujuj, fruktansvärt jobbigt att dregla ner hela tangentbordet för några pärlors skull! ^^,

Nej nu ska ja inte sitta här och dilla en massa! Kolla in på  Smycken by B så hörs vi snart!

//Beccis*



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar